Witaj gościu :)

Rękodzieło to mój sposób na depresję,smutki i inne szarości.

Będę wdzięczna za wszelkie komentarze.

Cały czas się uczę się,uczę,kombinuję i "tworzę",to musi być miłość,szkoda tylko,że czasami platoniczna ;)







czwartek, 22 marca 2012

wiosennie :))

Pracowicie i twórczo u mnie :)
Powstał komplet dekoracji do pewnej restauracji  na stoły do świec :
i w komplecie na moim skromnym stole :

i kule z bukszpanu wiszące-nad bar z pomarańczowymi kokardkami,rattanem,piórkami i przepiórczymi jajeczkami :

nad schody z sizalową siatką,piórkami i wstążkami:

i na taras z różowymi storczykami i "gniazdkiem" z przepiórczymi jajami u dołu :

śmieszne jajo "w między czasie" urodziło się też :
I torby sztuk dwie.Jedna tradycyjnie filcowana na sucho w całości szyta ręcznie z podszewką w środku,dla pewnej Pani K.:)
I Eko siatka na zakupy z aplikacją z filcu brzegami malowaną farbą do tkanin:
narobiłam się jak czort,ale szczęśliwa jestem gdy mogę to robić,więc robię ;)))
mam nadzieję,że się spodobają moje wytwory,jutro lecą w świat ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za komentarze,uwagi,inspiracje i sugestie :))