Witaj gościu :)

Rękodzieło to mój sposób na depresję,smutki i inne szarości.

Będę wdzięczna za wszelkie komentarze.

Cały czas się uczę się,uczę,kombinuję i "tworzę",to musi być miłość,szkoda tylko,że czasami platoniczna ;)







sobota, 31 marca 2012

Kiermaszowo :))

Witajcie słonecznie w ten śnieżny dzień ;))
Wczoraj wybrałam się na zakupy i wstąpiłam na moją ulubioną kawę w mojej ulubionej kawiarni "Caffe Anioł" (http://www.caffeaniol.pl/) w Gdyni a tam baner,że dziś kiermasz wszelkiego rękodzieła no więc mówię sobie :czas wyleźć do świata-JADE!!
Biegiem przegląd wszystkiego co jeszcze się nie sprzedało ,wzorniki ,prototypy w torbę i jedziemy ;)
Rano otwieram oczy  a tam zima za oknem,ale nic mnie to nie wzruszyło i cała szczęśliwa wystawiłam moje torebeczki,pierdołeczki ;)
Nie sprzedałam nic hahaha ale za to poznałam świernych ludzi,wypiłam przepyszną,kawę naładowałam akumulatory i wcale nie wpadłam w kompleksy jak zobaczyłam torby kolezanki obok ;P o takie naprzykład:
Adres strony autorki,jaką serdecznie pozdrawiam i chylę czoła przed talentem :)))
Albo takie oto cuda Pani Gosi :
Jakiej cudeńka znajdziecie TU : http://zaczarowane-wnetrze.pl/pl/galeria.html
Albo też zaczarowany świat siostrzyczek http://magiczna-szuflada.blogspot.com/search/label/Komplety
I przepiękne anioły jednej z dziewczyn ale niestety nie zrobiłam zdjęcia :/
A to mój kram i ja kończąca zamówioną torbę ;)

i jeszcze jedno :

i moje nowe torebeczki -tym razem w czerwieni :)

i detal:

I jeszcze jedna  w trakcie "produkcji" ;)

Fajny to był dzień ,tak bym mogła sobie żyć spokojnie,robiac to co kocham ,tak sobie siedzę i knuję ,szukam wspólniczek i lokalu i normalnie jestem o krok od tego by to zrobić ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za komentarze,uwagi,inspiracje i sugestie :))