Witaj gościu :)

Rękodzieło to mój sposób na depresję,smutki i inne szarości.

Będę wdzięczna za wszelkie komentarze.

Cały czas się uczę się,uczę,kombinuję i "tworzę",to musi być miłość,szkoda tylko,że czasami platoniczna ;)







czwartek, 5 kwietnia 2012

No to do roboty ;)))

Usiadłam dziś nad kolejną torbą zamówioną,w ostatniej chwili spostrzegłam się,że babol jak nic,bo miała być czarno-szara a nie szro-jakaś ,na całe szczęście nie wyciełam jeszcze wzoru :/ więc uznałam,że to nie jest jej dzień ;) wróciłam na warszat i zrobiłam kilka broszek całkiem nowego wzoru i naszyjnik wiosenny :)))
Oto moje dzieła ;)
maleństwo :
Do torebeczek pasujące kwiatuszki dwa :

i jeszcze zieloniutko :

I naszyjnik filcowo-koralikowy ;)

i to tyle z dzisiejszego dnia ,pomiędzy odkurzaniem,gotowaniem a tańczeniem z nożycami nad bluzką ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za komentarze,uwagi,inspiracje i sugestie :))