Witaj gościu :)

Rękodzieło to mój sposób na depresję,smutki i inne szarości.

Będę wdzięczna za wszelkie komentarze.

Cały czas się uczę się,uczę,kombinuję i "tworzę",to musi być miłość,szkoda tylko,że czasami platoniczna ;)







sobota, 7 kwietnia 2012

Stroiczek:)

Jutro jadę na śniadanie wielkanocne w gości,dowiedziałam się wczoraj o tym,więc dziś,na szybko zrobiłam prezencik dla gospodyni :)
Mam nadzieję,że się spodoba.
Wyglada tak (jeszcze z mokrym klejem,ale co tam ;)):
i z drygiej strony:

Mam już taką wprawę,że zajeło mi to chwilę dosłownie a ile radochy....:D
Wszystkim czytelniczkom mojego skromnego bloga,życzę
Zdrowych,spokojnych i błogosławionych świąt Wielkiej Nocy,smacznego jajka,mokrego dyngusa  i wielu rodzinnych i pęknych chwil :)))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za komentarze,uwagi,inspiracje i sugestie :))