Witaj gościu :)

Rękodzieło to mój sposób na depresję,smutki i inne szarości.

Będę wdzięczna za wszelkie komentarze.

Cały czas się uczę się,uczę,kombinuję i "tworzę",to musi być miłość,szkoda tylko,że czasami platoniczna ;)







czwartek, 12 kwietnia 2012

Kule kwieciste :)))

No to się narobiłam dziś,zamówienie na 5 kul kwiatowych "delikatnych" wykonane,mam nadzieję,że wytrzymają i będą się podobać a wyglądają  tak:

I pojedyńcze :
i jeszcze jedno ;)

Nie wychodzą mi zdjęcia ewidentnie :/
Nie widać na nich,że każda kula otoczona jest cieniusią spiralą z drucika na jakich są maleńkie złote kropelki a każda gerbera (miniaturki gerber;) ) ma perełkę w  środku , perełki są też "rozsypane"  na liściach.
Mnie się podobają Bardzo a Wam? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za komentarze,uwagi,inspiracje i sugestie :))