Witaj gościu :)

Rękodzieło to mój sposób na depresję,smutki i inne szarości.

Będę wdzięczna za wszelkie komentarze.

Cały czas się uczę się,uczę,kombinuję i "tworzę",to musi być miłość,szkoda tylko,że czasami platoniczna ;)







sobota, 23 czerwca 2012

W barwach narodowych :)

U mnie nastał chwilowy spokój,prócz kwiatków niewiele robię,jakieś drobiazgi jakie przestałam nawet juz fotografować ;)
Kwiatkowanie jednak trwa,co cieszy mnie niezmiernie :)))))
Na zakończenie Euro,zostałam poproszona o zrobienie kwiatków w Naszych barwach narodowych.
Oto trzy akcenty patriotyczne ;) :

Z tego "nieróbstwa" ;) z lubością wziełam w rękę szydełko i bezsenne noce spędzam nad dłubaniem szydełkowych stópek na plażę lub do klapek,co z tego wyjdzie zobaczymy ,puki co dziergam dalej ;))))  zrobię fotkę jak uda mi się skończeć przed końcem sezonu he he ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za komentarze,uwagi,inspiracje i sugestie :))