Witaj gościu :)

Rękodzieło to mój sposób na depresję,smutki i inne szarości.

Będę wdzięczna za wszelkie komentarze.

Cały czas się uczę się,uczę,kombinuję i "tworzę",to musi być miłość,szkoda tylko,że czasami platoniczna ;)







niedziela, 18 grudnia 2011

Robótkowo ;))

Kolejne filcowe torebeczki :

I portfeliki :


I torby malowane ręcznie- seria "City,"powstało ich kilka,tu:  taszka na zakupy i torba na ramię :


I moje najnowsze "dzieci" wisiory i broszki z ceramiki i jeden na szydełku z oczkiem z "czegoś" ;))
A tyle lat mówiłam,że co jak co ale w biżuterię się bawić nie będę a tu proszę czyli :
Nigdy nie mówi nigdy ;)))









Moje dnie i wieczory całe upływają na "tworzeniu" w jakim moja córcia dzielnie uczestniczy,projekuje,maluje i swoimi maleńkimi paluszkami wykańcza to i owo.
Piękne to takie NASZE nawet choina w tym roku "nosi" tylko nasze wyroby ....kiedy tak dłubiemy i rozmawiamy o wszystkim i niczym chce się powiedzieć: chwilo,trwaj wiecznie.....;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za komentarze,uwagi,inspiracje i sugestie :))