Witaj gościu :)

Rękodzieło to mój sposób na depresję,smutki i inne szarości.

Będę wdzięczna za wszelkie komentarze.

Cały czas się uczę się,uczę,kombinuję i "tworzę",to musi być miłość,szkoda tylko,że czasami platoniczna ;)







czwartek, 7 lutego 2013


Uwilbiam fajne bawełniane bluzy, więc pomyślałam że połączę moją miłość do aniołów,malowania, bluz i sobie odmaluję coś ;)
No i powstała taka oto anielska bluza :

Powstało tez troszkę nowej bizuteri  z kryształków svarowskiego proste kolczyki:

komplecik z bransoletką,svarowskim i pięknymi torebuniami ;P

I ze zwykłych kamyków,w odcieniach pomarańczu :


a......no i moja najpiękniejsza z pięknych torebka wieczorowa :) Ja jestem w niej zakochana,ale chyba nie na długo bo już są na nią dwie chętne,puki co licytacja trwa więc jeśli ktoś da więcej  .......;)

i z tyłu :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będę wdzięczna za komentarze,uwagi,inspiracje i sugestie :))